lördag 13 juli 2013

Liljas Barnkalas

Eftersom jag har bakat en del före jag startade denna blogg har jag några bilder på det jag gjort. Dock har jag inte tagit kort på precis allt jag bakat, har endast bilder på lite större tårtor. Men nu i fortsättningen hade jag tänkt försöka få bild på allt jag bakar.

Nu tänkte jag visa en bild på bordet jag dukade till min yngsta lillasysters barnkalas. Jag hade tänkt göra något i stil med ett dessertbord, men det blev inte riktigt av. 



På kalaset serverades 
 -små pinnar med miniköttbullar, ost och vindruvor
 -maränger
 -kokosbollar
 -flower cookies
 -syltgrottor med lemoncurd
 -chokladtårta med marschmallowsfluff inuti och dekorerad med grädde och sockermassa

Barnen var väldigt förtjusta i det som fanns på bordet, till stor lycka för min del.


Jag ska senare lägga in recept och bilder på några av godsakerna som serverades.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar